Hasznos magyar kiegészítők a WooCommerce-hez

Ha akarsz egy webáruházat WordPress alapon, akkor hallgass rám (és azokra, akik szintén így szavaztak): használd a WooCommerce bővítményt! Sok-sok kísérletezés és próbálkozás után elmondhatom, hogy nincs nála jobb. Mostanra olyan hasznos és ingyenes kiegészítők is készültek hozzá, amelyek megkönnyítik az életedet – és már nemcsak Amerikában, hanem nálunk is működnek.

WooCommerce magyar kiegészítők

Szállítás

Pick Pack Pont modul: http://weboldalkeszitese.org/bovitmenyek/woocommerce-pick-pack-beillesztese/

Posta pont modul: https://github.com/passatgt/wc-postapont
(A Postapont saját info honlapja ehhez: http://www.postapont.hu/webshopoknak/segedanyagok/)

DPD modul: https://github.com/passatgt/wc-dpd-weblabel-export

Bankkártya elfogadás

CIB, SimplePay, OTP, Unicredit, K & H, Budapest Bank, VoxPay, Barion modul:
http://woocommerce-shop.hu/index.php?page=megoldasok
(Ez fizetős, de nem fog földhöz verni az ára, és bőven megéri, hogy nem Neked kell a bankkal egyeztetni.)

Számlázás

Számlázz.hu modul: https://github.com/passatgt/wc-szamlazz

Clearadmin modul: http://www.clearadmin.hu/szamlazo_program_webaruhaz.php

Ha ismersz még hasonlót, vagy van ezekről tapasztalatod, írd meg!

Oszd meg Te is:

Share on email
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin

Szerző:

Ezek is érdekesek lehetnek számodra: 

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Javasolt eszközök:

Banner250x250.png
Elementor Pro
Generatepress Logo White Asset
GeneratePress
Divi 4.0
Divihello
Prémium támogatás és ajándék Divi licence
Adatvedelem.png
ADATVÉDELEM minta
Aszf.png
Webshop ÁSZF minta

“Hasznos magyar kiegészítők a WooCommerce-hez” bejegyzéshez 64 hozzászólás

  1. Kedves Móni!
    Köszönöm a fejtágítást! “Nyárban gyűjt az eszes! ”
    Nagyon hasznos, hogy megosztotttad ezeket a modulokat! Egy csapásra lehet spórolni rengeteg időt, utánajárást, guglizást, hogy ne is soroljam tovább. Köszi!
    Szép nyarat! 🙂
    Kati

    Válasz
    • Be kell állítani a termékeknél, hogy adóztathatóak legyenek, meg kell adni a beállításokban, hogy nettó vagy bruttó árat adsz meg a terméknél, és be kell állítani az adó mértékét is. Látatlanban nem tudom, Nálad pontosan mi a gond, de első körben ezeket ellenőrizd.

      Válasz
      • Köszi Móni!
        Ezek vannak most beállítva:
        Terméknél az van beállítva, hogy adózási állapot: adóköteles
        adózási osztály: szabványos

        Woocommerce beállításokban az adó fülön: adóval beírt árak: nem, a nettó árakat fogom beírni
        Árak megjelenítése az üzletben: Bruttó árak
        Szabványos adókulcsoknál fel van véve a 27%-os adó. Itt az irányítószámnál meg van adva egy intervallum (1011-9999).
        Kell még valamit beállítani?
        Köszi!

      • Elvileg ez így jó, esetleg az irányítószám-tartományt ne írd be, én még sosem tettem (nem hiszem, hogy az annyira zavarna, bár sose lehet tudni…), de amúgy jónak látszik.

        Viszont annak mi a célja, hogy Te nettóban adod meg az árakat, kint pedig bruttóban látszik? Én eddig mindig ugyanúgy adtam meg őket. Elméletileg lehetnek különbözőek, de nem tudnád esetleg mindkettőt bruttóra állítani?

        Az ÁFA-t a kosár mindenképpen kiírja, de talán így nem lenne probléma a működéssel.

        Ha semmi más nem használ, akkor próbáld ki az általános hibakeresési metódust, kapcsolj ki minden bővítményt, nézd meg, hogy úgy is fennáll-e a hiba, stb. Jöbb ötletem sajnos nincs.

  2. Kedves Móni!

    Kellene egy kis segítség. Egy olyan plugint keresek a Woocommerce-hez, amivel egy meghatározott termék vásárlása esetén, bizonyos termékek árából x% kedvezményt adnék.
    Bújom a netet napok óta, de nem találtam rá megoldást. Jó lenne lehetőleg ingyen megoldást találni.

    Előre is köszönöm a segítséget!

    Üdvözlettel: Krisztián

    Válasz
    • Kedves Krisztián!

      Tehát azt szeretnéd, hogy ha valaki megveszi az A terméket, akkor a B termékkategória termékeire (vagy a C, D, E termékekre) kapjon kedvezményt?

      Ez egy továbbfejlesztett kupon-kezelést igényel lényegében (az alap nem tudja), és van rá a Woo-nak saját bővítménye, 99 dollárért:
      https://woocommerce.com/products/smart-coupons/

      A leírás szerint a Smart Coupon tudja, amit szeretnél, de még nem próbáltam, így nem vagyok biztos benne. Még az is lehet, hogy egyedi fejlesztés kell hozzá. A WooComm supportnál van lehetőség Pre-Sales kérdést feltenni, úgyhogy ezt javaslom. Viszont 99 %-ban biztos vagyok benne, hogy ingyenes megoldást nem fogsz találni.

      Válasz
  3. Sziasztok!

    Érdeklődnék hogy találkoztatok e a következő problémával:
    Minden termék ára alatt 0.00 jelenik meg. elvileg az adó, de fogalmam sincs hogyan tudnám eltüntetni onnan. Esetleg valami orvoslás? Előre is köszönöm 🙂

    Válasz
  4. Kedves Móni!
    Remek összeállítás, köszönöm!
    A kérdésem az lenne: A termék saját oldalán hogyan tudom megjeleníteni a várható szállítási időt?
    Köszönöm!

    Válasz
  5. Szia Az alábbi gondom lenne: hogy lehet azt beállítani, hogy ha valaki előreutalást választ a fizetési módnál, akkor a szállításnál már ne választhasson mondjuk utánvétes megoldást. Tehát, hogy összhangban legyenek. Köszönöm előre is 🙂 Edina

    Válasz
    • Szia!
      A WooCommerce -> Beállítások -> Pénztár -> Utánvétel menüpontban van egy olyan doboz, hogy “Szállítási módoknál engedélyezett:” és itt kell beírnod, hogy melyik szállítási módoknál (jellemzően: futárnál) válszthatja. Csak kattints bele az üres mezőbe, feljönnek a lehetőségek.

      Válasz
      • Szia,
        beállítottam hogy utánvétel esetén csak egy szállítási opció legyen lehetséges, mégis megjelenik a többi variáció is.
        Köszi előre is.

      • Szia!
        Sajnos így “kívülről” nem tudom megállapítani, hogy mi az, amit esetleg nem jól állítottál be, vagy mi az, ami még hiányzik. Ha szükséged van személyes segítségre, azt fizetős konzultáció keretében tudok biztosítani (lásd a Segítség! menüpontot).

  6. Sziasztok,
    Lehet nagyon hülye kérdés, de azt hogy lehet beállítani, hogy ha bankkártyával fizet akkor ingyenes legyen a szállítás?

    Köszönöm szépen Attila

    Válasz
  7. Szia!

    Hogy lehet megoldani azt woocommerce-ben hogy ha X összeg felett ingyenes a szállítás akkor a “sima” futárszolgálatos opció ne látszódjon csak a személyes átvétel és az ingyenes szállítás?

    Köszönöm.
    Bandi

    Válasz
    • Szia!
      Van rá egy kis php snippet, amit a WooCommerce hivatalos oldalán megtalálsz.
      Plusz a Booster for WooCommerce bővítmény egyik funkciójaként is beállíthatod ezt.

      Válasz
      • Szia!

        A php snippetet a sablonod functions.php fájljába kell beleírni – de hogy a sablonod később frissíthető maradjon, ehhez először egy Child Theme-et kell létrehoznod. Ez a szofisztikáltabb megoldás.

        Az egyszerűbb (ha nem zavar, hogy van fent egy plugin többtucatnyi nem használt lehetőséggel), hogy telepíted a Booster for WooCommerce bővítményt, és abban állítod ezt be.

      • Köszi! Megpróbálom a boostert, de lehet hagyom így meglátjuk. Lenne még egy kérdésem, hogy a frissités után most megjelent a kosár oldalon egy estimate for…cim… amit az istennek sem tudok ki kapcsolni, nem akarom feltüntetni a címememt. Tudnál segíteni hol találok ki/be kapcsoló gombot? Illetve szintén a kosár oldalon shipping szerepel szállitás helyett, próübáltam loco translate-vel de nem tudtam lefordítani. Nagyon köszi!! 🙂

      • Kapcsold ki a szállítás kiszámítását. Ahhoz kéri a címedet. Ez Magyarországon nem működik, csak Amerikában, ahol ha be van írva a boltod irányítószáma és az ügyfél beírja a címét, akkor a GLS és hasonlók adatbázisából a rendszer ki tudja számolni a várható szállítási költséget. De nálunk ennek nincs értelme.

        A fordítás pedig még csak kb 91 %-os, ki kell várni, amíg elkészül. Vagy segíteni benne 🙂

      • Nincs bekapcsolva a kalkulátor.(Ha erre gondolsz) Eddig ez nem volt csak most jött a frissités után. Nem kéri a címemet hanem a kosár oldalon mikor összesíti, hogy miből mennyit és kiírja a szállítási opciókat alatta jelenik meg ez.

      • Igen, a kalkulátorra gondoltam.

        De közben megnéztem a weboldaladat, “rendeltem” egy 120 db-osat :), és a világon sehol nem látok semmi olyasmit, amit írsz… Csak annyit ír ki, hogy “GLS házhozszállítás: 990 Ft” és “GLS házhozszállítás utánvéttel: 1 990 Ft”.

        Vagy közben kijavítottad?

        Még arra gondolok (ha nem), hogy a WooCommerce -> Beállításokban nem adtad meg az üzlet címét, és amikor be vagy jelentkezve adminként és úgy teszteled az oldalt, akkor ezt hiányolja. Ugyanis kb három nagyverzió óta ezt kötelező megadni.

        Egyébként ugyanezen az oldalon az “Alapértelmezett vásárló telephely” mezőben mindenképpen az “Üzlet címe” lehetőséget válaszd, különben az áruház nettó árakat fog kiírni mindaddig, amíg a vásárló meg nem adja a címét, hiába adod meg a bruttókat. És a vásárlók ennek nem fognak örülni.

      • Köszi! Nem sokára küldöm a 120-ast 😀 Árdekes mert nem csináltam vele semmit, és mikor ma foglalkozni akartam vele én is azt láttam amit te. Aztán tovább teszteltem és megint ott van. Cím meg van adva, köszi a tippet javítottam. Szóval még nem tudom miért jelenik meg, és az a bosszantó, hogy nm mindig. Megnézem majd én is más gépról, lehet csak nekem adminnak írja, ha pl te sem láttad. Mindenesetre köszönöm!

  8. Sziasztok!
    Nekem az lenne a kérdésem, hogy létezik e a woohoz olyan email szerkesztő plugin ami magyar? Ha igen hogyan tudok rákeresni.
    Ha nem akkor melyik email szereksztő plugint ajánlanátok, amivel, könnyen (elég gyér angol tudással) szép emaileket lehet szerkeszteni, anélkül, hogy a phpbe kellene túrkálni könyékig?
    Köszönöm előre is a segítséget.

    Válasz
    • Szia!

      Felesleges szerkeszteni az e-maileket. A WooCommerce e-mailjei mindössze az alábbiakból állnak:
      – tárgysor és fejléc (amelyeket a Beállítások menüpont e-mail fülén tudsz átírni),
      – rendelés adatai (ezeket a megrendelt termékekből szedi össze),
      – szállításra vonatkozó instrukciók (amely a szállítási módokból jön),
      – fizetésre vonatkozó instrukciók (amely a fizetési módokból jön).

      Arról pedig, hogy melyik e-mail mikor megy ki, írtam egy cikket:
      https://wp-suli.hu/haladoknak/bovitmenyek/woocommerce-e-mail/

      Válasz
  9. Szia! Olyan gondom van, hogy woocommerce-ben 3 féle szállítási mód van megadva és ha valaki regisztrálás nélkül akar vásárolni akkor a 3-ból csak kettőt jelenít meg. Meg tudnád mondani miért van ez vagy hogy javítsam? Köszi!

    Válasz
  10. Szia! Szállítással kapcsolatban lenne kérdésem. Ha egy adott termékkategóriánál szeretnék csak egy adott postázási lehetőséget beállítani, hogyan tudnám? A termék oldalon egy konkrét szállítási osztályt láttam,de igazából erre az adott termákkategóriára kétféle szállítás lenne: személyes átvétel és posta. A többi terméknél van a futár és személyes.
    Lehet ezt így valahogy?
    Azért van erre szükség mert a termékeimet általában futárral kérik, de a képeslapoknál a futár díja túl magas. a posta viszont olsóbban elviszei a ládába. Más termáknál nem működik a postaládás kézbesítés.
    Nagyon köszönöm a segítséget!
    Nór

    Válasz
  11. Sziasztok.

    Létezik olyan szállítási plugin amivel egy egy termékre be tudom állítani, hogy ha az a kosárba kerül akkor x összeg legyen a szállítási díj?
    Ha nem kerül be akkor pedig y szállítás.

    Válasz
    • Kedves Anna!

      Ha a WordPressed (a Vezérlőpultod) nyelve magyar, akkor azok a sablonok és bővítmények, amelyek le vannak fordítva magyarra, ezt érzékelik, és a magyar fordítást használják a megjelenítéskor.

      Ha bizonyos részek magyarul, mások angolul vannak, akkor az a gond, hogy ami az angolt kiírja, az nincs lefordítva. Meg kell keresni, hogy pontosan mi írja ki azt, ami angolul jelenik meg, és lefordítani, például a Loco Translate bővítménnyel (az a legkényelmesebb).

      Válasz
  12. Kedves Móni!
    A Postapont plugin valamiért nem jelenik meg mint szállítási mód hiába engedélyeztem, és a szállítási zónák lehetőségei között se adja be mint lehetőséget.
    Tudsz esetleg segíteni?

    Köszönöm
    Dénes

    Válasz
    • Kedves Dénes!

      Sajnos konkrét plugin problémákban nem tudok segíteni, én csak írtam róluk. Érdemes a fejlesztőt keresni, de előtte ellenőrizd, hogy minden a lehető legfrissebb-e, a tárhely is rendben van (pl minimum PHP 7-es van rajta), és nincs-e egy másik plugin bekapcsolva, ami esetleg összeakad a Postaponttal. Meg ilyesmi, nem akarok okoskodni 🙂

      Válasz
  13. Kedves Móni!

    Van ötleted a következő problémára? Tárhely költözés volt és sikeresen vissza is töltöttem az oldal tartalmát. Viszont a woocommerce webáruház pénztár oldalán, csak pörög és pörög, de nem lehet leadni a rendelést. Illetve már az is feltűnt, hogy kosárba helyezésnél is csak ezt csinálja. Tudsz valami okosat mondani, hogy mi lehet a gond?

    Válasz
  14. Kedves Móni,

    A Shopifyról hoznám át a webshopomat a WooCommerce re, És érdekelne hogyha CIB kártya elfogadásom van, akkor azt mennyire nehéz integrálni a Woocommerce webshophoz?
    Csak mert próbát nem tudok tenni csak miután kifizetem az évi 500eurot a woocommercenek, és a 150eurot a cikkben említett pluginre

    Tisztelettel, Kovács János

    Válasz

Szólj hozzá!

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..