Érdeklődés mérése Autoresponderben

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Nem kifejezetten WordPress téma, de sokaknak ajánlottam, oktattam már az általam ismert legjobb magyar nyelvű levelezőrendszert (hírlevélküldőnek is hívhatjuk, de annál jóval többet tud), a Silihost Autorespondert. Ha gyakran szeretnél kommunikálni az olvasóiddal, javaslom, hogy használd. Érdekes dolgokat tudhatsz meg az olvasóidról a segítségével, például azt, hogy melyik téma érdekli őket.

Ennek a feltétele az, hogy használj linkeket. Tehát például, ha autókereskedésed van, és ehhez egy WordPress alapú weboldalad, akkor érdemes egy szakmai blogot vezetned az autókról. Írj egy bejegyzést a sportkocsikról, majd az Autoresponderrel küldj ki róla egy értesítést a feliratkozott olvasóidnak, de csak a bejegyzés figyelemfelkeltő eleje legyen a levélben, és egy link a blogra, ahol elolvashatja az egész cikket.

Lényeges, hogy ezt a linket ne úgy illeszd be a levélbe, hogy csak egyszerűen beírod, hanem az Autoresponder sorozatod Linkek menüjében add meg. Ezután az üzenetszerkesztőben a maga kódjával hivatkozz rá, mert az Autoresponder csak így tudja mérni.

A levél kiküldése után egy-két nappal menj be az Autoresponderbe és az adott sorozat kiválasztása után a Linkek -> Üzenetek statisztikái menüpontba. Itt látni fogod, hogy hányan kattintottak a linkre a levélben, azaz olvasták el a blogbejegyzést. Sőt, láthatod azt is, hogy KIK olvasták el 🙂

Tehát ez nem a levél megnyitási arányát nézi, hanem azt, hogy ki olvasta el ténylegesen a bejegyzést is a hírlevélből indulva, a hírlevél hatására.

Legközelebb írj a terepjárókról, azután a limuzinokról, majd a családi egyterűekről, és mindig “vezesd át” a linket az Autoresponderen – így pontosan ki tudod szűrni, hogy melyik téma iránt kik érdeklődnek. Lényeges, hogy érdekes, kíváncsiságot ébresztő, kattintásra buzdító legyen a bevezető, de az is derüljön ki belőle, hogy miről szól a blogbejegyzés, mert különben a terepjárók iránt érdeklődők is rákattintanak a roadsterekről szóló cikkre és azonnal be is zárják az ablakot, tehát ez rossz eredményt ad.

 

Oszd meg ha hasznos volt:

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Ne maradj le semmiről, iratkozz fel hírlevelünkre!

Javasolt eszközök:

Banner250x250.png
Elementor Pro
Generatepress Logo White Asset
GeneratePress
Divi 4.0
Divihello
Prémium támogatás és ajándék Divi licence
Adatvedelem.png
ADATVÉDELEM minta
Aszf.png
Webshop ÁSZF minta

“Érdeklődés mérése Autoresponderben” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Szia Móni,

    Nekem egy kérdésem lenne a Silihost Autoresponderrel kapcsolatban, bár nem az érdeklődés méréséhez… 🙂
    Az Online Öngyógyító Klubomhoz kellene egy olyan, hogy az Autoresponder havonta küldjön emlékeztetőt a tagoknak az aktuális díjfizetésről. Namármost, a Silihostban vagy “Időzítve vagy ismételve”, vagy “Követő üzenet”-ként tudom ezt beállítani. Nekem pedig a jelek szerint pont a hibridje kellene a dolognak, mert minden tagot a regisztrációt követően minden hónap ugyanannyiadikán kellene értesítenie… tehát, ha a tag 8-adikán regisztrált, akkor 8-adikán, ha 15-ödikén regisztrált, akkor 15-ödikén, és így tovább.
    Nem nagyon szeretnék 30, 60, 90, 120 (és így tovább napi) követő leveleket beállítgatni, mert egy idő után túl sok lenne belőlük, elvesznék bennük, sokkal jobb lenne egy ismétlődő levél.
    Szerinted hogyan oldható ez meg?

    Köszönöm szépen,
    Titi

    • Ezt így nem lehet. Szerintem csináld azt, hogy a hónapból hátralévő rész legyen ingyenes, ez a próbaidőszak, és utána mindenki fizessen 1-e és 5-e között, és akkor lehet havi ismétléssel küldeni a figyelmeztetéseket. Vagy valami ilyesmi 🙂 Meg is bolondulsz különben egy idő után, mert nem fogod tudni követni, hogy ki hol tart.

Szólj hozzá!

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..